onsdag 25 maj 2011

I'm back

Eller, ja, min comeback inom bloggsfären är tillfällig, ja, man kan säga den är limiterad för sommaren (som en tuff GB glass).
Anledningen till mitt tillfälliga steg in igen i bloggvärldens nördiga värld är huvudsakligen av två skäl:

1. Jag kommer ha semester/ledig från jobbet i 8 veckor. Ledighet är ju till för att slappa, men gränsen går ju vid +15 kilo, kritvit och det enda minnet från sommaren 2011 är när dom glömde kebabsåsen på pizza!
Jag behöver helt enkelt ett schema, en mall, en ram som ser till så jag inte slappar loss totalt. Med en blogg så kan jag ha koll så jag även gör NÅGOT mer än nöter soffan.

2. Försöka lugna ner mina stalkers! 2,5 år efter senaste blogginlägget så får man fortfarande frågor om nästa inlägg. Inte bara det, det försvinner hela tiden kalsonger från torkstrecket! Så jag hoppas ni blir nöjda, galningar, ni vet vilka ni är. :P

Så räkna inte med daglig uppdatering, men några per vecka bör jag orkar med.

So let the 8 weeks limited NIN vacation blogg begin NOW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar