onsdag 1 juni 2011

Biljard rakning

2011 och man använder fortfarande en vass egg mot ansiktet! Hur smart är det?
Eftersom jag ska över "broa" (det vill säga in till Karlstad) och ut för att shoppa med Kristin så behövde jag göra mig proper och fin. Så först en skön, varm dusch och sen ett besök av herr hyvel. Swish och det blev ett rejält sår över läppen. Aj som fan, på med plåster direkt.

Hmmm, ska ju klippa mig imorgon, om man skulle raka bort polisongerna redan? Swish del 2, shit, det blev lite väääl kort :O

Okej, på med kläderna. Swish del 3, mitt utval är inte så stort och när 50% av det är i tvätten så....ja, det får bli det vanliga igen.

Det är nog bra att jag ska ut och shoppa sen, det behövs.

Ikväll så blir det biljard på tables med tuffa gänget, Simon, Adrianna, Linnea, Erik mfl. Det kommer lätt bli grymt.:D

Säääya, suckers

Mattias vön strutzen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar