fredag 3 juni 2011

Grillen tar kol på mig!!

Grillkungen med morgonfrillan
Åhhh, jäkla fina väder. Satans lathet. Förbannade grilljävel! 
Att starta morgonen (nå, klockan 12 är väl mer lunch) med en hemmagjord hamburgare är kanske en njutning för ens mun och svalj, men det är knappast vad doktor slim rekommenderar för en möjlig framtida "sex on the beach", såvida man inte är på årliga konferensen för "Tjock och stolt (sponsrad av snickers)" i Genève.

Grillen blir som en nyupptäckt kärlek man vill "krypa på" så fort man får chansen. Även standard "vanilj" stuff blir kul och intressant igen med denna ny kärlek. 
Detta håller för fan inte! Jag får typ börja göra byteshandel med mig själv. För varje gång jag grillar så måste jag köra en timme på löpbandet. 
Knappast något speciellt annorlunda mot när jag var tillsammans med en tjej som krävde att jag diska rent i vasken innan jag fick vaska till henne med min k...

Så efter pluggning på b-uppsatsen så får det bli löpbandet. Hmm, Hagen ska ju komma hit ikväll och vi ska frossa lite tacos, kanske får köra 2 timmar på bandet direkt då.

See ya m-fickers

Mattias vum struztzoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar