fredag 10 juni 2011

Sommarlov!!

Ja, nu har jag gått på sommarlov! En bra start på lovet var när jag vakna imorse, lite bakis och med en satans värk i axeln. Har svårt att röra vänsterarmen, jävla skit! Det är ju "revolverarmen" så jag hoppas det ordnar sig snabbt, annars får jag sova "ensam" i natt.

Igår så drog ett härligt gäng från klassen ut på krogen för att fira sommarlovet. Spöregnet förstärkte den svenska sommarens dilemma, med all sin prakt och förtvivlan.
Vi började på pitchers, spelade bowling på score och drack ännu mer öl på tables. Kvällen avslutades så klart på burger king, där jag för en gångs skull åt den maten jag beställde. Har ju en ful ovana att köpa ett ton mat hem för att vakna upp med kall oäten mat

Sen hände något jäkligt skumt. När jag skulle ta taxi hem så fick jag inget fast pris av killen. Shit the same, måste hem för att sova och lämna fekalierprov, fast...förhoppningsvis i omvänd ordning. När jag väl kommer hem står taxametern på 280kr! Fan, i asien får man rida hem på en dvärg för dom pengarna, men som sagt, jag var tvungen att komma hem nu.
Men när jag betala så hostar killen upp ett visitkort och skriver "200 kr" på baksidan. Han berättar att nästa gång jag åker med han får jag fast pris på 200 kr!
Alltså, vad fan hände under dessa 10 minuter från "nej, kan inte ge fast pris" till att "kompis, så klart kostar det bara 200 kr för dig, kompis"? Blev han sugen att ses igen? Eller talade gud till han under resan? Jag vet inte, men det var ju bra att inte gud sa till honom att svennekött är perfekt kebabkött, då hade det varit kört.

Vad har hänt mer på sistone då? Tja, en hel del och för twitter generationen så kan jag sammanfatta det som "plz, värmen dödar mig!!! Massa öl med bästa bejbsen. Love u all <3 ^^ peace"
Twitter är för dom som klagar att filmtrailern är för lång och vill ta till sig allt på 20 sekunder.
Crazy killer

Bowlingskungen posar

Nationaldagen....no comments



hejpårej


Mattias Vön strutz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar